Ok, ehkäpä nämä kaiken maailman vempaimet ovat jo ansainneet luottamukseni takaisin. Tai ainakin osittain.

Heräsin tänään jo ennen kuutta, aika luonnotonta, ottaen huomioon että menin nukkumaan tämän päivän puolella. Oon lukenu Mirkkaa, syöny aamupalaa (danone jugurttia ja banaanin), kähveltäny pepsi maxia, vaihtanu petivaatteet ja pukeutunu. Nyt oli tarkotus alottaa kouluhommat, mutta tää eka. Heh, oon ollut täällä vuodatuksessa jo vaikka kuinka kauan, mutta koskaan en oo saanu aikaseks lukee muiden blogeja. Laiska. Siksi varmaan kukaan ei koskaan lue tätäkään. Ihan kiva, itellenihän mä tätä kirjotan.

Eilen illalla olin kaverin kanssa ajelemassa läheisessä kaupungissa, siskonkin luona käytiin pika pikaa. Kyseinen kaveri on jostain kumman syystä aina tosi "kopean" oloinen, kun ollaan jonkun mun perheen jäsenen kaa, joten en viittiny rääkätä kauempaa. Muuten tosiaan vaan ajettiin ja sain kuunnella hänen puhettaan elämästänsä. No intoiltiin me Placebookin, pakko saaha ne liput!!!!!! Sitten käytiin vielä teinisti abc:llä ja sitten, mun pyynnöstä, Film townin kautta kotiin. Siellä mä sitten join paljon pepsi maxia ja tein matikan läksyjä. En eilisiltana tajunnu, mutta en saanu yhtään tehtävää oikein. Ihme, että jaksoin väkertää. Geometrisen lukujonon summa suchs!

Noniin, nyt voisin aloittaa ahkeroinnin. Psykan naputteluu ja ruotsin sanojen lukua. Jossain vaiheessa vois mennä lenkille kaverin kaa ja illalla jumppaa  ja äänestämään. Cool man.