Ok, mulla on mennyt usko ihan täysin koko sähköiseen teknologiaan ja samantien vaikka koko maailmaan. Nimittäin jostain syystä mun sähköpostiosoite ja salasana jumittuivat tänään koulun kaikille (? en käyny asiaa tutkimassa) koneille luukkuun, kohtaan jossa maileihin kirjaudutaan. En ymmärrä. Aamupäivällä kävin kyllä mailei lukemassa, mutta ihan normaalisti kirjauduin ulos jne. Ja en tietenkään tallentanut omia tietojani siihen etusivulle. Onneks yksi kaveri tuli jossain vaiheessa sanomaan ja auttoi mua myös vaihtamaan salasanan. Mutta silti osoitteeni kera ex salasanan komeilee etusivulla. Ja miettii kuitenkin kuinka monella meidänkin koulun oppilaista on luukku... Mutta ei kai mitään vahinkoo tapahtunut, noloo vaan kun hirvee mainostus ja on aika pokkaa. Tai siis kun kyllä varmasti useat luulee mun tehneen tuon tahalleen tai muuta. Äsh. Onneks mulla ei oo mailikamuja paljookaan, eli mitään salaista siellä ei ollut. Eli tavallaan ei mitään syytä olla pahoillaan, mutta onhan toi nyt kiusallista ja inhottavaa. Eri asia, jos olisin ajatuksissani painanu "tallenna" näppäintä tms. mutta kun en! En kai mä nyt tyhmä oo. Toivottavasti se poistuis itekseen tai jotain.

Muuten oli mukava jakson eka koulupäivä. Ruotsissa oli vähän ala-aste meininkiä, kun piti vaihtaa paikkoja yksien "pulinapoikien" kanssa. Nyt en sitten nään mitään, kun sellasia leveä selkäisiä jäpiköitä töröttää tukoittain edessä. Kivat. Mutta muuten ihan jees. Sainkin viime kurssin kokeesta 9+ eli tuosta on kiva jatkaa. Tortaina verbikoe, pitää lukee eri hyvin. Vapareilla abi-kamuni auttoi mua edellä mainitun aineen läksyissä ja yhissä opo-jutuissa ja sitten äänesteltiin kaikkia abeja abiäänestykseen. Vikana oli sitten maantietoo ja yllättäen kurssin alku oli ihan jees, vaikka oon aineessa huono ja vaikka oli tuplatunti. Vieressäni istuu eräs tyttö, jota en tunne, mutta käyn samassa aerobikissä ja joka vaikuttaa aika lesolta ja teiniltä. No osoittautui ihan mukavaksi ainakin näin ensitapaamiselta. Ei kannattais välittää ennakkoluuloista.

Nyt yritän täyttää joitain työpaikkahakemuksia kesäksi ja vaikka lukee ruotsii. Hrrr, tää kone suorastaan hohkaa kylmyyttä!! En tajkua, miks alakerrassa on näin kylmä.