Menipäs niin mahtavasti tuo zika-esitys. Yleisöllä oli hauskaa, hyvä, mutta vähän vaisusti laulettiin.. Pojatkaan ei sitten viittiny pilailla laulamalla korkeemmalla äänellä... Eli kaikki niiden viaks vaan. Ok, omatunto puhdas =D.

Eilissä iltana olin ystävän kanssa kiinalaisessa syömässä. En tajua, mikä meihin meni,tai lähinnä ystävääni, kun hän, normaalisti niin korrokti ja aina julkisilla paikoilla hyvin edustava ja aikuismainen, suhisi minulle, että "mitään ei sitten jätetö tähteelle!" istuttiin sitten se puoltoista tuntia, kun kyseinen yhdotti vielä jälkkäriä.. hehehee, just tollasestahan mä tykkään, mutta inhan täynnä maha sillon ja selvästi on taas pomppis "noussu ylös". Jouluhan nyt on.. Pöydällä oottaa vielä hillitön kasa karkkia..

Katoitko Reetta sen tsunami aftermathin toissa iltana? Hyvä että mä katoin, mutta ihan hirveehän se oli. On siis hyvä tietää ja täysi oikeus ja kohtuus että edes katsoin sen ,kun niin moni on joutunu olemaan siellä, mutta inhottava oli katsoa. Toisaalta tunsin itteni tirkistelijäksi. Ja tällä hetkellä luen "Petrin matka Myyrmanniin" kirjaa. Se on kyllä tosi positiivinen juttu sinänsä, onko väärin sanoa että tietyllä tasolla ja tavallaan ymmärrän sitä Petriä oikein hyvin. Voin kertoa enemmän, jahka olen koko kirjan lukenut. Erittäöin hyvä veto isältään kirjoittaa tuo, koska mulla ainakin oli, kiitos iltasanomien, aika vääristynyt kuva koko pomminrakentajasta..

Hyvää joulua, jos en enää kirjoita!