En laittanutkaan tuulihousuja vaan ihan farkut, mutta paidaksi valitsin just ton ihan törkeen syvän v-aukko villatakin ja kyllä mä laitoin siihen topin alle. Yhessä vaiheessa palaveriamme vaan havahduin siihen, että sitä ei näy yhtään. Noloa. Kun eihän tossa voi opellee ja reksillee (joo, sekin palloili siellä) sanoo, että kyllä mulla on tässä paita alla, se vaan ei oikein näy.

Mutta kivaa oli kyllä olla koululla. Ja ei se tuntunu koululta, yritän kutsua sitä jatkossa nimensä mukaan lukioksi..  Ja tuntui myös, että olen palannut vihdoin omieni pariin, vaikka en kyllä nähny kun kaks kaveria (ihanaa, kun ne oli iloisia musta), noi kaks opee ja jotain ykkösii. Mutta innolla odottelen koulun alkua, oonkin B:llä enkä sillä kuulemani perusteella kammottavalla Bitch luokalla eli A:ll. Homma hanskassa ja hanskat hyppysissä.

On se kyllä ihanaa aloittaa taas opiskelu. Voi jauhaa taas erään bilsan open tylsiä tunteja (joo-o, vapaaehtoisena otin jotain bilsan lisäkursseja!!!! Minä!!!!!!!!!!), pitkiä päiviä ja vaikeita kokeita. Kivvaa. Voi ostaa kansion ja repun (vaikka kumpaakaan en kyllä näin terkemmin mietittynä oo ostamassa). Sieppaa vaan, kun en voi ottaa sitä ainoata bilsan kurssia mikä minua tässä maailmassa kiinnostaa eli ihmisbilsaa kun menee filosofian kaa päällekkäin. Aika hurjaa olis itsenäisenä ottaa, ja en mä ees pääsis sitä läpi niin. Ja kun siinä vikassa jaksossa on vielä 38 viikkotuntia jo valmiina..