Kirjoittakaa listaan: älä koskaan vietä jong kipuraa paastoten. Söin ihan liikaa sillon illalla ja aamulla herätessäni olin ihan täynnä, samoin vielä lounasaikaan. Mutta nyt alkaa nälkä kurnia..... Ei vaan kurni, mikäli mä saan päättää. Tämä maha saa illalla vaan kalapullia ja jotain tyyliin salaattia ja tämä maha (ja koko keho siinä mukana) menee illalla lenkille ja jumppaa täysin normaalisti niin että huomisamuna aamupala ja lounas maistuu. opetus: jos paastoat, aloita syöminen aina aamulla.

Olin odottanu tätä päivää, mun ja vauvan piti mennä aamulla synagogalle muskariin. -->ei siivoomista. Laitoin oikein kivat vaatteet päälle: big starit, valkee topp, joka näkyy vaan vähän siniraidallisen avattavan alta, valkeet sukat ja hiukset varmaan ekaa kertaa kuukauteen auki (järkyttävän näköiset kyllä. Kuivuivat ihan pilalle auringossa ja niin paljon lähtee pois päästä, että harja on pudistettava joka kampauskerran jälkeen ja kirsikkana kakun huipulla, että ihme oljen värisiä raitoja pää täynnä.. ush, nää on varmaan ihan kuolleet). ja sain aloittaa vasta kaheksalta, kivaa nukkua. Mutta joskus yheksältä se äiti sanokin, että ei tarviikkaan lapsenvahti apua, se voikin mennä ite musakerhoon, eli piti sitten vaihtaa siivouskledut päälle ja alkaa puleerata. Onko siivous koskaan tuntunut hirveemmältä... Ja sitten kohta tullaankin sanomaa, että voin sittenkin ola vauvan kaa yhestätoista yhteen. hirveellä kiireellä toimin, että saisin mah. paljon valmiiks ja sitten yheltätoista toi äiti vaan "ohimennen" mainitsi, että se tulee varmaan sitten vähän myöhässä, mutta eihän se haittaa, kun voit laittaa Leon nukkumaan eli kaikki mitä sun tarvii tehhä on olla kotona. Just. eihän tossa voi alkaa sanoo, että ei oo reiluu, lisää liksaa tai vapaata. kun ei mulla periaatteessa ollut mitään menoo.. Mutta silti.

Tollasten pikkuasioiden tähden olo ei tunnu tasavertaiselta. Tosta äitistä tykkään, mutta on se kyllä aika itsekeskeinen ja perhekeskeinen aina. Siinä missä mun motto on "elä ja anna toistenkin elää ja auta heitä siinä", noiden yhteinen taasen kuuluu "elä ja anna toisten kitua".olemme niin eripuusta veistetyt...

Tänään alkaa Trinnyn ja Susannahin uus telkkarisarja, hurraa! On toi äiti taas siinä mielessä reilu, että saan alottaa työt aijemmin kun tavallista, jotta kerkeen lenkille ennen tota ohjelmaa. Toivottavasti olis hyvä. En kyllä kerkee kattoo, kun 4 jaksoo, tai kolme jos en bracknellissä voi. huhhuhuu.

Ja vielä loppuun sellainen loppupäätelmä, että mun ruokailuissa ei oo täällä muu vika, kun että syön liian vähän ,koska ruoka on niin rasvasta, eli suomeks sanottuna en syö tarpeeks lämmintä ruokaa. Mutta pääsyy miksi olen tälläinen puun ja tanakan miehen sekoitus keskivartalolta on, että kun en mä vaan liiku. Ihan onneton sisäluuska musta on tullu. Mutta kaikki kääntyy parhaaks sitten suomessa, eikö käännykkin?