Ai kunpa suomessakin näytettäis tota.. Sellainen vähän idolssin kaltainen laulukilpailu siis. Tuomareita on kolme: Simon Cowell (?? No se sama mikä on idolssissakin), Sharon Osbourne (ei nyt oikein taivu nimet.. Se Ozzyn, herttinen miten toikin kirjotetaan, muija. *reps*) ja sitten yks Loui Leo, loppunimi koska näiuden vauvasta tulee vanhana miehenä just sen näköinen. Mainittakoon vielä, että toi äiti Disagree mun kanssa. eka peruskarsinnat niinkun idolssissakin ja sitten hakijat jaetaan kolmeen ryhmään: nuoret eli jotkut alle 24v, sitten tuota vanhemmat ja ryhmät. Ja jokainen tuomari saa yhden sarjan treenattavakseen ja arvosteltavakseen. Asuvat jonkin aikaa tuomareiden "kodeissa" (yhellä linna Englannin maaseudulla, toisella top floor apartment Lontoon keskustassa ja kolmannella huvila Espanjassa). Ja kun jokaisen tuomarin ryhmässä on vaan neljä osanottajaa/yhtyettä, ne alkaa esiintyä ja sitten yleisö saa sanoa oman mielipiteensä. ja voittajasta tietty tulee se the stara.

Lauantaina oli kunnon perheilta. Eka oltiin kaikki kattomassa Maxin uintikisoja (btw, säälittävää. Oon ettiny uimahallia silleen sivusilmällä koko tän vuoden, mutta en oo koskaan nähny. Nooh, se sijaitsee high streetillä kauppojen takapuolella eli monta kertaa viikossa oon kävelly noin 50m päässä siitä, mutta koskaan en oo kohalleen sattunu. kivat.) ja sitten katottiin tota ohjelmaa ja tilattiin kiinalaista. Ja ekaa kertaa söin kohtuullisen verran. Siis ottaen huomioon, että kello oli jo yli yheksän eikä toi ollu mikään iltaruoka. Otin pikkasen riisiä, muutaman sweet &sour kanapalan, vihanneksia ja sittewn rouskutin muutaman prawn cracetin. Hurraa.

Hmm.. Sää on taas lämmin.. Kun lähin ostaa pojille synttärikorttei ja särkylääkettä (vikat kyllä itselleni) puin päälle yläosaks t-paidan, ohuen villatakin ja mun ikivanhan mutta samalla iki-ihanan ja ei koskaan tyylikkään keltaisen syystakin ja kaulaan vielä kiedoin ohuen kreppihuivin. Olin paahtua elävältä. Monilla oli t-paita. Mikä tätä säätä riivaa?.. Illalla meen kyllä lenkille, olkoot trombi tuuli tai sitten ei. Oon keksiny muutamia hyviä esimerkkejä tuulen lujuudesta: 1.  hakkaa Nordcapin tuulen (pohjoisin piste manner- Euroopasta, sijaitsee jäämeren rannalla) 2. Sain keväällä mustelman jalkaani, kun olin hölkällä siitä että joku ei ollut laittanut pikkulimpparipulloo roskikseen vaan  se pomppi vapaana. Ja sehän pomppi aika hemmetin lujaa... Ja osui suoraan mun reiteen. Kyllä koski. 3. vesi ei kestä tiellä olevissa lätäköissä vaan alkaa nousta ja ihan pärskyy ympäriinsä. panee miettimään että missä mä oikein asun.... MUTTA ASUN ENÄÄ 11 YÖTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jiihaa, ihanaa... Kun on tosiaan tätä työtä paljon ja sitten kun mulla on vielä kaks vapaa tuntia pitämättä ja nään että toi host mama toivoo mun unohtaneen ne, sillä työtö todella on paljon. No way! Ja nauettavaa, että se lähettää noin polet pyykkivuoresta jonnekin silitettäväks. Eikö olis helpompi, että mä en siivois huomisaamuna vaan tekisin silitystä kok aamun?

Ja taas päästiin tällästen pikkuporvareiden huonoihin puoliin. Jos mun isä sanoo, että mulla on tuhat asiaa tehtäbänä, se tarkoittaa esim. että työpäivän jälkeen pitää kiirehtiä kuopioon ostaa jotain tietokoneen varaosaa, sitten kiirehtiä takas ja matkalla käydä ostaa rautakaupasta kirves ja sitten mennä kotiin. Eka pitää vielä valoisan ollessa käydä pilkkoo polttopuut, jotta saa saunan lämpiämään ja sitten illalla on korjattava se tietokone. Mutta näillä taas.. Tuolla äitillä ja isällä on tuhat asiaa tehtävänä, tekivät oikein sellaisen työlistankin. Katsoin sen listan läpi ja ne kaikki must do jutut on vaan, että pitää soittaa joku työmies tekemään jotain. Esim. joku tietokonenero korjaa kone (no toi on ihan ymmärrettävä), lampunvaihtaja (joo-o), ikkunanpesijä, just noi vaatteet silittäjälle, tauluja seinälle (antakaa se vasara mulle!!) jne jne.... Eli noiden pitää vaan puhua puhelimessa ja olla kotona kun kyseinen henkilö tulee laittaa asiat kuntoon. Ei lienee liian paha juttu kahelle ihmiselle joista toinen ei käy ollenkaan töissä ja toinen tekee sen maksimissaan 15 tuntia viikossa, usein jää noin 12. Kaipaan tervettä elämää...