Kertokaa joku minulle, mistä voin saada tilanjakajahyllykön kuudella lokerolla ja ilman takaseinää. Mistä mistä mistä!!? Kaikki kamat vaan lattialla kun en kyseistä huonekalua ole onnistunut jäljittämään. Olen kyllä löytänyt kahdeksan lokeroisen, mutta siinä on se takaseinä eli se on hylly, eikä tilanjakaja. Kakka homma. Asketian aika on nimittäin ohi ja jos en saa sitä hyllyä, en tiedä mitä teen. No elän asketiassa,m utta mitä muuta? Jatkan smartiesejen napostelua, vaikka en ees tykkää niistä ja vaikka oon syöny jo ihan tarpeeks karkkia ja suklaata tänään? vai jotain muuta.. Jatkan opinnonohjaajan kaa mailailuja.. Tai säpsähtelen jatkuvasti kun nään tuttuja ihmisiä kylillä ja oon kuolla kun pitää jutella enkun open kaa? Tuossa jotain päivästäni.  Näin myös yhtä kaveria, entinen luokkalainen, joka oli myöskin au pairina tosin jo vuosi sitten. Puol tuntia haasteltiin ässän karkkihyllyllä, hih. Ja käveltiin kahestaan kotiin, oli kivaa. Ihana huomata, että on olemassa vielä noita koulukavereitakin, että vaan ne tosi ystävät ei oo ollu niitä jotka ottaa mut takaisin. Kun eilen näin Antinjuntin tyttöö ja yhtä yrmeenä vaan jatko matkaansa katse kiinni tiessä. En ymmärrä tuollasta "en halua saastuttaa silmiäni katsomalla tuota, enkä ainakaan tuhlata ääntäni moikkaamisee" asennetta. Kun samassa koulussa kuitenkin ollaan ja samalla luokallakin ennen. Tylyä minusta. Ei sillä, että kyseisestä tytöstä tykkäisin, mutta se johtuu vain tuosta tylystä käyttäytymisestä. Sillä enhän mä tunne häntä.

On tää suomessa oleminen niin sellasta että.. Elämä yrittää hangotella, sillä haluaa palata entisille urilleen, pienenevälle ympyrälle. MInä en halua. En tiiä, on hankalaa tässä kaikessa helppoudessa. Ja miksi oi miksi tämä on julkinen bloki?? Enhän mä voi puhua mitään. Mistään. Ajattelenko mä ees mitään, en ainakaan muista yhtään syvällistä ajatustä tältä päivältä. Oon kyllä alkanu tavata kavereita, hyvä niin. Ja noiden opon mailejen jälkeen ajatus koulusta tuntuu ihan mukavalta, meillä on ainakin mukavia opettajia. Ja uudessa ryhmässä on mahdollisuuksia saada uusia kavereita, kiva.

Repsu, harmi kun ei nyt käyny tää ilta. Heitä joku päivä ens viikolta! Tai älä heitä, mun pitää eka kattoo se kouluun meno, opon tunti. Mutta esim. su-ma olis kiva, taikka to-pe... Tai jotain.. jotain hyvää voitais kokata, ja halpaa=D. No mä voin kyllä tietty tuua jotain kans, eihän teillä oo rahaa (paha). Tai siis noloo olis tällänen aikuispummi vastaanottaa...