Kyseinen laulu soi nonstoppina päässäni, vaikka en oikein muista kun van tuon pätkän..

Tänään oli vähän erilainen työjärjestys. Normaalit aamujutut, mutta host mama jätti vauvan mun kaa, kun vei pojat kouluun. On niin söpö lapsi, kun osaa jo sanoo mun nimenkin (mutta ei isovanhempiensa/veljiensä, hahahaa!!). Ja muutenkin. Säikähti ruohonleikkurin ääntä ja "säntäsi" (niin nopee kun vaan voi osaamatta kävellä) mun luokse, kiipes syliin ja otti tiukan otteen pikku kätösillään paidastani.. Niin suloinen, se taitaa lähtee Suomeen mukaan..

Mama tuli puol kymmeneltä ja otti lapsen ja lähtivät Lontooseen. Mulla oli hurjat 1,5h aikaa siivota koko talo ja siitä heti putkeen kolme tuntia silittämistä. No pidin kyllä lounastauon (iso kulho kirsikkajugurttia ja mysliä ja kaksi PIENTÄ vohvelipalaa, siis todella pientä), mutta silti. Kattelin samalla musen musavideot dvd:tä ja sitten jotain Jerry Kyle (?) showta. Voin rehellisesti sanoo, että en tykkää yhtään näistä britti/amerikan talk showsta, ihan tyhmiä *toteaa kebe 5v*. Millaset ihmiset ees ite haluaa vapaaehtoisena niihin?? Hullu maailma, tuhat kertaa hullummat asukit.

Puol kolmelta olin valmis. Kävin postilla ja sitten lenkille. Ei ollu just yhtään fiilistä ja askel oli sen mukainen. Tahkosin kuitenkin sen tunnin lenkin, mistä kylläkin hölkkää oli vain joku 30min. Sitten freesiydyin ja lähdin hommaamaan  illallista itselleni. Olin suunnitellut ostavani jonkun ihanan salaatin aurinko kuivatuilla tomaateilla ah niin terveellisestä Marks & Spenceristä, mutta ostinkin BBG (chicken, onion, sweet corn, mozarella cheese, barbecue) pitsan ja litran cokista. errr..... Mutta kai laihduttajakin saa joskus revetä? Tai siis kun oon yksin kotona ja silleen.. Ihan btw varmaan vika kerta koko päivä yksin kotona, sillä ei noi usein oo kaikki jossain. No tulevana sunnuntaina joo, mutta sillon en mäkään oo kotona. Eli kai tuo oli ihan sallittua?

Joo, oon taas lihonu. Enemmän kuin viime kerralla. Hassua, en edes tajunnut sitä ennen kun sunnuntaina, olenhan lopettanut vaa´alla käynnin. Mietin vielä että näytän suht normaalilta, mutta ehei ei. Horrible. Olen siis nyt terveellisillä elämän tavoilla suomeen asti, sillä nää kilot jää tänne. Olinkin kyllä miettiny, miten ihmeessä mä en lihonu yhtään kanarian rasvaruuista... En oo läheskään samalla negafiiliksellä kun viimeks, vaikka tietty se harmittaa. Mutta nyt mä oon ns. etulyöntiasemassa (ööh, kehenköhän nähden, jos saan kysyä...), sillä enää joku rupunen 6 viikkoo täällä, mulla ei oo suklaa-addiktiota ja pystyn käymään lenkillä (viimeks olin koko ajan kipee). niin ja en oo yksinäinen, ei tarvii syödä suruun. El ikyllä se tästä, mutta kyllä on hirvee tsemppi päällä. Tänään retkahin, mutta ei se haittaa. Pitää vaan jatkaa eteenpäin.

Ktsoin frendejen vikoja jaksoja ja nyt siis olen tätä kirjoittamassa, seitsemältä vanhemmat pojat saapuu kotiin ja heitä baby sittaan äitinsä tuloon asti. Hassua, en oo koskaan ollut vaan vanhempien poikien ja molempien babysitterinä. Aina on ollu vauva mukana jonka kaa ollaan touhuttu tai sitten vaan nuorempi vanhemmista pojista. Mutta koska on tosi englantilainen sää (sadetta) katotaan varmaan vaan "mariaa" tai smack downia. Joo-o, huisi ilta tiedossa. No toi "maria" on kyllä ihan hyvä. Siinä etitään kilpailumielessä pääosan, Marian, esittäjää sound of musiciin eli kivoja lauluja kuulee. Niin ja tietty myöhemmin illalla teen venyttelyt ja vatsat.

Repsulainen: olit tänään soittanut, mutta mulla on taas puhelimen rahat loppu. En ees tajua  miten, toissa päivänä latasin. yritän säästää nyt.. err, meen sunnuntaina shoppaa.. Sori oikeesti, yritetään skypettää tässä joskus, jookos?