Ei oo ihan yks tai kaks kertaa kun oon kirjottanu jonkun tosi kivan jutun ja sitten ihan loppumetreillä se vaan katoaa. Inhottaa, arrgghh!! Kun en oo aikoihin kirjottanu, olin hyvällä mielellä ja nyt tietty ei sitten enää huvita alkaa uudelleen kirjottaa samaa, enkä osaiskaan...

Welll..... "you´re lucky lucky you´re so lucky..." Kai mä kuitenkin oon, tietokone sotkuista huolimatta. Kun yks kaks vaan unettomana sängyssä loikoillessa loksahti kolme seuraavaa viikonloppua tekemisiniin aika nätisti. Kun ei oo kavereita tässä kuussa, kun se yksi jota oon tavannu on suomessa ja toinen on aika etäinen, eikä oikein olla yhtään saman tyyilisiä eli ei viitti vaan kahestaan nähdä. Mutta ihan positiivinen mieli kyllä, sillä ihan kiva ottaa vähän etäisyyttä ja olla itekseen toi ihme intensiivisen anfi viikon jälkeen.

Suunnitelmathan lähes poikkeuksetta aina maksaa ja tällä kertaa se ei haittaa, sillä saan kahen viikon palkan EILEN (!!). piti siis saaha jo eilen, mutta ei se taaskaan muistanu ja mun mielestä ei oo työntekijän homma mennä rahojaan anelemaan, ei yhtään. Mutta tänään parasta maksaa, etenkin kun on suurista summista kyse. Kun enää en säästä suomeen--> joka viikko 20£ lisä rahaa.

Tän viikon suunnitelmat on jo muuttunu ainakin tuhannesti, mutta nyt olis fiilistä tälläseen.. Kun fakta on, että tän illan ja huomisen aamun oon vauvan kaa ja ehkä poikien, mikä on ihan jees. Ja toinen fakta on, että yhen kotiviikonlopun voin hyvillä mielin viettää ,mutta kaks peräkkäin aiheuttaa mökkihöperyyden. Eli tää viikonloppu on lontoo viikonloppu. Kun ei mulla enää kovin monta lontoo päivää oo edessä, tällä erään ja en kyllä tiiä oonko mä enää koskaan menossa lontooseen. tai siis en nyt oo varma oliko tuo kaikki "sun pitää sit tulla käymään ja pidetään yhteyttä" taas vaihteeks sitä small talkkia ja jos isän serkku muuttaa takas suomeen (siskoille tiedoks, tuo on inside tietoa, eli älkää kellekkään esim. sukulaisille tuosta puhuko, sillä se ei halua tiedon leviävän. Kun ei oo yhtään varma homma vielä), eihän mulla oo ketään ketä täällä nähdä. ja en mä kai oo mitenkään rakastunu lontooseen ja kun kerta tää on täällä syrjäsaaressakin (britit delais, jos lukis tän), mikäpäs mua tänne ajais. Ei voi tietää. Eli anyway, ajattelkin että vois olla kiva käydä jossain kuuluisassa paikassa. Ja kun mähän tykkään vähän myös seikkailla, ajattelin että voisin kävellä sinne. heheh, kuulostaa kyllä kunnon entisajan uudisraivaaja meiningiltä, ei tod. mutta käveleminen lontoossa ei oo ihan yksin kertaista.. Eli tuo lontoo sitten sunnuntaina. Ja tänään voisin mennä ostoskadulle ostaa kaikki necessaryt (huulirasva, kirjekuoria jne..) ja syödä jonkun oikein ihanan lounaan jossain uudessa paikassa. Täällä on hirveesti hyviä ruokapaikkoja mihin en oo astunu jalallanikaan, ehkä just hinnan takia. (tai ne siis vaikuttaa hyviltä) Voisin vaikka mennä kahvila Tomassiin ja siellä sohvilla lojua maailman ääriin.. (eli siihen asti kun heittäävätpihalle eli varmaan heti kun sohville röjähdän). Oon varmaan täälllä kotona sitten aika aikasin, eli voisin yrittää yhen kirjeen väsätä tai katsoa pieni suklaapuoti leffan. Kun musen musavideot dvd ei pelitä tällä koneella, kun se on poltettu *raivon itkua*

Tää viikonloppu hanskassa ja hyvin. Paitsi etä shoppailu unohtu, se tapahtuu huomenna lontoossa. Eli tänään tiukkana!!!!!! Aah, rakastan materiaa... Paha. Mutta esim. tällä hetkellä elän kuitenkin asketiassa eli rajan on kovin häilyvä..

Ens viikonloppu on sitten se the koti, eli oon vaan täällä. Lauantaina tietty highstreetille, vois alkaa katella suomeen vietäviä juttui.. Vaikka jotain mulla on kyllä jo kasassa, ongelma on vaan että en oo varmaks oäättäny, mikä juttu on kellekkin ja tosta seuraa, että yhelleihmiselle mulla on tuhat juttua mielessä ja joillekkin ei mitään (lucky you). Mutta ens viikonloppuna mulla pitäisolla rahaa ostaa jotain..  Mutta edelleen, mitään isoa on turha odottaa. Kotiopettajatar toi mulle varmaan isompia juttuja joskus tyyliin helsingistä.. Err... Ens sunnuntai on sitten se kaiken huipentuma, eli yksin kotona!! Hurraa!!! Olisin halunnu ehkä lontooseen, mutta on se niin kivaa saaha koko talo itselleen että enhän mä täältä minnekkään poistu. Perhe lähtee lontooseen kattoo äitin siskon uutta vauvaa Lylo Isabellaa. Söpö nimi musta (sanotaan Laila). Eli päivään kuuluu kirjeitä, telkkaria, ruokaa ja kävelyä ympäriinsä ämpäriinsä.

Se tän kuun vika kokonainen viikonloppu on kai taas sunnuntai lontoossa kun pitäis olla au pair kokous. Mun viimeinen!! Vastahan ne alko ja vastahan mä tulin. No viimeinen kuitenkin. Hassua, nyt mä oon se "kokousten vanhin" miltä kaikki kysyy neuvoja, kuuntelee päät näykkyen ja ilmeisesti jopa uskoo. Eli jotain järkeviä ja hyviä mielipiteitä olis multa parasta löytyä. Kivaa kyllä päästä sinne uudistuneelle kirkolle ja tavata taas uusia tyyppejä. Ei niistä kavereita saa, mutta musta on tosi kiva aina yrittää ettiä sellasta stereostypia auppista. Ja muutama on löytyny, heheh.

Eli kyllä mun aikani täällä rullaa. Ja jos ZaZu tätä luet, oon lukenu jo 15 lukua pirates of the caribbean kirjaa, kiitos kirjasta siis. Hyvä on. ton jälkeen luen alkemistin nautiskellen loppuun ja sitten pitäis alottaa kuuelma samntyylinen kirja, mutta se on englanniks!! En varmasti pysty enkä kykene!!! (ihan paras tuo "en" biisi. Radio savosta joskus kuului..) Alkemistia en ees haluis yrittää kun se on niin kaunista luettavaa, enkuks luettuna siitä tulis latteampi. Mun sanavarastolla siis. Uhhuhuu, mutta yritän kuitenkin. kai. Voin sanoo että oon ees yhen himoshoppaajia vakavamman kirjen lukenu enkuks.. (mulla on kaks niitä omana, siskot saa sitten lainata, zazu ehkä vähän myöhemmin.. Ja kotis, hei cool toi enkun opiskelun aloittaminen!! Ihailen sua suorastaan!! Ai kun mäkin kykenisin, mutta kun mä en kyseisestä kielestä yhä perusta paljoo.....)

Oli eilen kun mikäkin koti-ilta kun lenkin ja kylvyn jälkeen en venytelly vaan menin perheen äidin ja poikien kaa kattoo x-faktoryä. Juotiin kuumaa kaakaota, syotiin suklaakeksejä ja naurettiin esityksille. Ihanaa, kun se isä oli jossain henkisellä mielenhallinta kurssillaan.. Siis kiva että ei ollu kotona ja kiva että ees yrittää hallita itteensä.

Nyt muroja poskeen, tai ehkä eka jotain vaatetta. See you soon (oikeesti!!)