No menkää ja tehkää, mutta vasta kun olette käyneet lukee salakuunteluja! Siis ihan huippuja. nauran itekseni, saa taas tuo isä lisää tuulta noihin "au pairimme on hullu" vainoharhoihinsa.. Oon kyllä miettiny, että vikana päivänä sanoisin jotain tyyliin: "kiitos tosi paljon ,että sain olla teillä tän vuoden.Teki tosi hyvää selvittää päätä ja vuodessa alaikäisen rikosrekisterikin nollaantuu meillä suomessa eli noi kaikki mielenterveyden heikkoina hetkinä tekemät asiat on sitten nyt pois pyyhitty ja voin alkaa puhtaalta pöydältä. Kyllä tää maiseman muutos todella selvittää mieltä". tjt. heheheh. tai sitten: "niin itedättekö, mä oon tässä tehnyt kymmenen kuukauden mitaisen analyysin ihmisten käyttäytymisestä, että eihän teitä haittaa ollalähdetietona tälle mun psykologian lopputyölle? Nimiä ei tietenkään mainita." Buahhahaa...  *nauraa taas ihan ääneen*

joo, mutta jos ette mun jutuista naurun aihetta löytänet, menkää www.salakuunneltua.fi. saatte nauraa.. ja menkää myös www.ambra.vuodatus.net. saatte lukuelämyksen ja myöskin naurua. (haittaako tää suoramainostus? toisaalta mitä väliä, sillä tätä lukee kai säännöllisesti vaan yks ihminen.. err)