Onko oikein: host mamani ei oo tänään kotona, eli iltatyönä en silitä vaan oon vauvan kaa. Mun työaika on 6.30-18.30. Mutta sitten mun pitää vielä babysitata kyseistä lasta 18.30- 20.30 minkä ajan se on viimeistä puolituntista lukuunottamatta hereillä. Tiedän, että mun työhön kuuluu babysittauksia, mutta jotenkin tuntuu väärältä, että toi lapsenvahtiminen on heti normaalin työn perään niin että kahesta työtunnista tuleekin neljä. En tykkää.

Mutta se the syy negatiivisuuteen, että oon hirvee fatty kebe. En vaan kestä laihana. BUAHHAHHAHAA!!!!!! Vuosisadan vitsi!! LAIHANA!! tarkoitan siis suht normeelipainoista, laihoja päiviä on nähty viimeks viistoista vuotiaana. Ei oikein pysty liikkumaan, kun on toi tyhmä lisäilta työ ja kun polveen koskee yhä ja aina vaan. Nyt siihen kipeeseen kohtaan on ilmestyny jopa mustelma. Great.´Tai kipeeseen kohtaan ja kipeeseen kohtaan, se kipu on enemmän tuolla sisällä. tai vaikee selittää.. Mutta maha on valtava. en taaskaan aamulla tajunnu sen kokoo, mietin vaan että kyllähän se pullottaa mutta ainahan se viikonlopun jälkeen. Mutta auta armias, kun jnotin tänään kaupassa ja näin oman kuvani pelistä. Se tunne, kun tajusin tuon olevan minä ja minun maha. Puolet minusta halusi/haluaa kirkua ja kiljua, toinen puoli itkeä. Se on ihan hirveä.

Hmph. Nyt toi isä tuli kotiin, mutta vaan keskimäisen pojan kaa. Vanhin on kuuelma kaverilla, joten " we´´ll give him supper after swimminglesson" eli pitäis alkaa joskus puol yheksältä kokkaamaan. Siis minun, ei tuo isä varmasti tee mitään. Väärin!! ja huomisaamunakin pitää ns. herätä vauvan kaa. Se herää kyllä varmaan vasta puol seittemän millon mä aina normaalistikkin, mutta ilmeisesti noi vanhemmat kuvittelee että on ihan iisiä olla vauvan kaa samalla kun syö omaa aamupalaa, pukee, pesee kasvot jne.. Eli en hyödy noista extra töistä mitään. En kyllä haluis noillekaan valittaa,kun tuo äiti on Robbien konserttissa ja ymmärrän että se on aika uniikkia ja speciaalitapahtuma. Mutta silti.. Ei oo reilua, että au pairin pitää aina joustaa ja tehhä extraa, mutta mua vastaan kaikki katotaan niin viirun tarkasti. No kerran sain lopettaa työt vartin aikasemmin kun kirjaimellisesti kaikki oli valmista (kämppä kiilsi, kaikki kaapit järjestyksessä, lelut nätisti, vaatteet silitetty, vaatekaapit järjestelty, kouluvaatteet puleerattuv jne jne..). Hurjaa.

Mitä teen. ruokana on spagettia ja kastiketta. Tykkään ihan hirveesti, mutta hei haloo: spagettia joka muutenkin sulaa hitaasti ja vielä kun oon koko illan kotona... Apua!!!! Mutta jos mä skippaan ja syön vaikka jugurttia, voi olla pieni vaara että sorrun illalla ahmii jotain. Mutta vain pieni, sillä mulla ei oo vielä ees nälkä.. Miten ennen pysty syömään vaaleeta leipää, kaks lämmintä ruokaa, karkkia just ennen nukkumaan menoo, olemaan lenkkeilemättäö jne.ilman mitään seurauksia!??! haluaa entisen elämän takaisin ja sen aikoo myös saada.