oon tänään palloillu vaikka missä, kun oon vältelly kotia. ja kerron teille, että tässä maassa ei vaan voi mennä yksin ulos syömään yhtään mäkkäriä kummempaan paikkaan. Tänään tuli hirvee pitsan himo. Olin heti realisti ja päätin, että pizza huttiin ei voi mennä, ei ei ei. Eihän sinne kukaan mee yksin. Päätin sitten mennä huvipuistoon, sainpahan samalla uuden kokemuksen. ja voin sanoa, että mua kohdeltiin kuin vauvaa. Oikeesti. Yks niistä tarjoilijoista melkein lätysteli!! (joo-o, muita asiakkita palveli yleensä vaan yks ja sama tarjoilija, tai ainakin vaan yks kerrallaan. Mun ympärillä niitä pyöri parhaillaan jopa kolme samalla kertaa...) Jotenkin tosi alentavaa kohtelua ja sainpahan laitettua jauhot suuhun, kun valaisin heitä, että oon asunu täällä jo koko vuoden ja olis vielä tehnyt mili lisätä, että mä oon jo aikuisen iässä. Mutta sainpahan pitsaa.

Jotain suht terveellistä herkkua hamstrasin, kävin heittää ne kotiin ja jatkoin puistoon jossa makasin nukahtamis pisteessä yhden cd levyn keston verran. Mun suosikki penkillä: "come sit with me. share a though with me. know that I love you" jonkun Geoff Sankeyn muistopenkillä siis, erään kauniin puun alla.

Nyt venaan perhettä skypeen ja taidan vähän haukkua erästä ihmistä eli ton isän siskon miestä. Olinyksin kotona aamupäivästä, kun ne saapuivat. Olin just laittanu ton äitin puolesta perunat uuniin ja menin iloisena avaa oven ja tervehdin. En saanut vasta tervehdystä vaan hyökkäävän kysymyksen:"How long you be here??" olin ihan että mitäh?!.. ja kesti hetki miettiä mitä se tarkottaa, oliko have mukana vai ei. No sitten selvis, että se tarkottaa tätä päivää ja sanoin että about tunnin. "how long EXACTLY??" öööhh... En tiedä, about tunnin. "EXACTLY!" Ihme hullu mies. Myöhemmin vielä tunkeutu mun huoneeseen, ovi oli kiinni ja mitään koputtamatta.. "Where you come from??" Suomestahan minä. "Aha, I have been there." ja lähti pois. Ja äsken taas sama toistui, ei tosin samat kysymykset. ilmeisesti taas ihminen, joka kuvittelee au pairejen olevan joku orja suku, jotka olis vielä täysin tyytyväisiä aina käytettävissä olevaan asemaansa. No way.

On vähän tukkoinen olo.. en mee lenkille vaan otan kuuman kylvyn ja sitten katon dvd:n ja syön mikäli maha on ees vähän laskenu ja vois mennä ennen puolta yötä nukkuu. Hyvä plan.