--> jollakulla on nuo sananlaskut niin hyvin hallussa että...

Hyvä päivä tää on joo. Aurinko paistaa satunnaisesti ja huomenna pääsee Bracknelliin! Hurrayah! Kivat vaan, kun olin luullu olevani suht tiukassa, mutta kuitenkin vakaassa budjetissa, mutta tänään kun ihan vaan tsekkailin rahojani, tajusin että eihän ne riitä mitenkään. Ihan ison virheen olin laskenu, olis pitäny otaa se laskin begeen.. Viikonlopun reissu imee reilut puolet palkasta ja cran canaria varmaan reilusti yhen palkan. Eli kyllä raha riittää, mutta kun olin niin kovasti suunnitellu ja haaveillu, että kun mulla on synttärit, meen sitten shoppaa joitain aivan ihania sporttivaatteita ja talvilaukun. Pyh. Kai mä bökät saisin tai sen laukun, mutta pointti oli, että kerrankin en suunnittelis, mitä ostaisin vaan jos löytyis kivoja t-paitoja, ostaisin ne, kiva huppari, niin sitten se. ääääääähhhh.............. Kai mun pitää "lainata" mun suomisäästöistä. Sillä rahan takia ei kannata yöuniaan menettää, ei ainakaan niin pitkään kun on katto pään päällä ja ruokaa mahassa (vaikka jääkaapin valo jo näkyy.. välillä kaikki ruoka ei ees mahu sisään ja välillä taas tää..)

Olinkin kamun kaa tässä samalla mesessä, eli aikaon taas juossut jonnekkin ja pitää mennä syömään ennen töitä. Ihan syvältä syödä antinälkään, mutta ei haluu sitten joskus puol ysiltä ittensä täyteen pumpata. Mutta huomenna bracknelliin, jeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!