Eli menenkö huomenna Lontooseen ja Notting hill carnevaaleihin kamujen kaa vai enkö? En osaa pättää!!!!!!!!!

plussat jos menisin: -näkis kaikkia kavereita pitkästä aikaa ja pitkään aikaan -varmaan aika hieno ja uniikkitapahtuma tuo karnevaali -en oo aikasemmin ollu karnevaaleilla

mutta miikat: -mulla ei oikeestaan oo rahaa -vois olla aika jees viettää yks päivä vaan relasti kotona ennen viikon matkaa ja suoraan siitä alkavaa työviikkoo. Sais olla päivän rauhassa, vetäytyä omaan huoneeseen tai puistoon tai rannalle tai jonnekkin, kun seuraavaan viikkoonhan sanaa "yksityisyys" ta "oma rauha" ei tunneta. 

Eli mitä teen?? Olis toisaalta ihan kiva todella vaan pakkailla ja muuta, hehkuttaa matkaa jne. nukkua myöhään (noin vikan kuukauden oon heränny joka päivä ennen seittemää..) ja mennä aikasin nukkumaan, sillä maanantaina on herättävä jo kuudelta. Mutta kun ei ystävät säily, jos niitä ei koskaan kerkee näkee. Ja ei kai siellä tajuna rahaa menis: travelcardiin mulla on raha, mihinkään muuhun ei.Aika paha homma.. Oikeestaan siellä on vaan kaks kaveriam, sit yks sellanen josta en oo varma tykkääkö se musta vai ei ja toisinpäin ja sitten jotain mitä en tiiä yhtään. Ja sitten ehkä yks jolle olin joskus keväämmällä mailannu ja se mulle, mutta mä en sitten enää mailannu sille, kun ei se vaikuttanu yhtään mukavalta--> olin vähän tyly. Vois olla aika noloo, jos se "hoksais"mut.. Muta nää loppuluronat on siis vaan ekstroi, eli ei vaikuta mun päätökseen.. Mikä se sitten ikinä onkin.

Nyt lähden lenkille, sitten on babysittaus. ryysin tänään jotain 5h kaupungilla, mikä ihmistungos!! Oli vielä markkina päivä ja ne kaikki kojut oli ahdettu siihen ennestään viikonloppusin kapeeks käyväks kadulle.. Huhhuh, meni paljon rahaa, mutta en tainnu ostaa mitään suunnittelematonta, joten en siis tuhlannut. No paitsi kaks toilettilaukkua, kun en osannu pättää, mutta sekään ei loppujen lopuks käyny tosi kalliiks, kun myyjä ei tienny toisen hintaa ja laitto sen muutamaa puntaa halvemmalla kun olis pitäny. Eli hyvin meni. Mutta noi "tuhannet" toilettilaukut ei ratkaise mun karnevaalipulmaa..