Tänään. Tänään on se päivä, the päivän alkuaaltoa, mutta samalla jonkun vanhan loppua. En oikein tajua, että oon jo näin vanha. Yhä kuvittelen itseni noin 13 vuotiaaksi, kun en kummempia mieti. Jotenkin se on sellainen hyvä ikä. En osaa tajuta, että ZaZu on jo 13 ja yläasteella. Vastahan minä olin siellä ja samassa asemassa. Viisi vuotta muka a

 

Voi juma!!!!!! Olin kunnon tekstit kirjottanu ja ne vaan yks kaks pyyhkiyty pois!! painoin kai jotain nappia vahingossa, en oo oikein vielä rutinoitunu kirjottaa tällä lärppiksellä.. Mutta silti!!! Hemmetti. Ei voi muuta sanoo... En jatka enää tuosta ikäjutusta, vaikka sainkin ihan hyviä pohdintoja. (no tuo tieto varmaan lohduttaa)

Toi host mama alko tänään ihan ihmeellisesti muutella mun työ aikoja. Ja ei oltu kyllä aijemmin mitään puhuttu mistään muutoksista ja mä oon sanonu, että kaiken sortin muutokset aina mahollisimman aikasin kiitos. Nuo ei ehkä nää mun elämää ulkoonpäin tärkeeksi ja suunnitelluksi, mutta kyllä mua aina harmittaa, jos joudunkin töihin vaikka olisinkin ollu menossa vaikka vaan kävelylle tai puistoon lukee kirjaa. Tänääm se sitten kysy, että olisinko vauvan kaa mieluummin täällä kotona vai sellasessa puuhapuistossa tän iltapäivän. Vaikka ei mitään puhetta oo ollu tosta. Sanoin, että voin kyllä tehhä, mutta mulla on omia menoja joko ennen tai jälkeen tota ja ne ottaa oman aikansa. Sain sitten tehhä aamulla vaan 3h, mikä oli reilua. painuin sitten niille "omille menoilleni" eli *heheheh* sainsburyyn ostaa pepsi maxia ja leivoksia huomiseks aamupalaksi. Kyllä 18 vuotias saa jo syödä aamupalaks aivan mitä tahtoo xDD. Sängyssä syödyn aamupalan ja pakettejen avaamisen ja korttien katsomisen jälkeen mulla onkin töitä.. ja taas jotain ihme muutoksia: mama vaan näytti aamulla kalenteriaan että sillä on manikyyri huomenna 12.45, että sen ajan mun pitää olla leon kaa. Olin vähän etä okeeiiii... Ja mama lisäs vielä, että mutta koska on sun synttärit, voitais mennä sen jälkeen lounaalle jonnekkin. Tuosta olin jo mielessäni, että onpas ystävällistä, eihän noiden tartteis. Mutta sitten se vielä jatko, että ohoh, pitää olla nopee kun näille on tulossa vieraita kolmelta. Eli ei me minnekkään lounaalle keretäkkään. Höh. Kun olin alunperin suunnitellu meneväni itsekseen synttärilounaalle, mutta nyt en voi mennä, kun toi äiti sanoi ostavansa jotain kivaa tänne. Kiva kyllä. Aina parempi seurassa kun yksinään. Voinhan mä vaikka käydä jälkkärillä sit myöhemmin. Vaikka jäätelöllä rossis ice creamissa, en oo koskaan käyny vaikka aina himoitsen.

-->eli ihan kunnon synttärisuunnitelmat mulla on. Ja hyvä homma tossa vauvan kaa olemisessa on, että illalla on sitten vähemmän työtä. jiihaa. Kunnon viritelmät oon tehny, että leivokset säilyis hyvänä: pöllin pojan lounaspaketin ja kylmäkallen ja siellä ne kylmässä lepä ja säilyy hyvänä. Mutta eniten kaikesta ootan lahjoja!!!!!!!!!!! Siskojen saapu jo eilen ihanassa paketissa, mutta tänään oli suuri pettymys, kun vanhempien paketti ei ollu tullu postin mukana. Olin niin oottanu, että olis mionta pakettia avattavana ja korttia katottavana. Mutta kun myöhemmin hain maitopullot, se paketti olikin oven ulkopuolella!! Ihana yllätys, sellanen päivän paras juttu. Nyt mulla on sitten kaks korttia ja kaks pakettia, missä on kai vielä kortit sisällä, eli ihan kunnolla=). Hyvä syntymäpäivä tosta tulee, paha vaan kun pitää koko ajan sitä itelleen vakutella. Mutta se on suurimmaksi osaksi teidän suomalaisten ansiota, kiitos kaiksta huolehtimisesta ja muistamisesta. Ja ystävällinen on toi host mamani ollut: riittää, kunhan muistavat ja jos on vielä jotain kivaa ruokaa.. Perfect.

Joo, olen lihonut, mutta ei syntymäpäivänä paastota. Ei varmana!! Niin ja paketissa on varmasti jotain karkkia (hirveen painavia paketteja lähetitte, kiitos!!), eli niitä saa syödä pitkin päivää. Juhlistin myös vähän tätä vikaa päivää 17 vuotiaana, mutta ennen kaikkea lapsena ostamalla herkkusandwichin (tumman leivän välissä mausreista kanaa, maisteista tomaattikastiketta, salaattia ja paprikaa tms..) nam nam, joskus saa. Mutta nyt tää lähtee sinne puuhapuistoonolemaan lapsi. Vohou.