En osaa laittaa noita kaikkia kommentteja esille.. Luulin kaikkien menneen, muta vaan noin 2 meni. Mun koneella ne näkyvät, mutta sivuilla eivät.

Mutta asiaan. Kaveri heitti tänään pahan: lähtisinkö kanssan joulukuussa kattoo Placeboo Lontooseen. Oltiin nimittäin puhuttu, että kun placebo tai muse suomeen tulee, me ollaan siellä varmana. Mutta kun ei ne oikeen oo tulossa. Rahaahan mulla olis, eriasia haluunko jotain 3oo euroo laittaa "tollaseen". Siis mahtavaa se varmasti olis, mutta ei placebo oo ihan mun suosikki ja vasta kuukaus aikasemmin on täältä enkusta kotiintunu, niin aika tyhmältä tuntuis heti rampata takaisin. Ja vaan la-su tai vaan la. Itseasiassa tän kymmenen kuukauden jälkeen se tuntuis suorastaan tyhmältä.

En haluis tuottaa pettymystä kaverillekkaan, sekun on niin iso fani.. Ja korostan ja painotan, että se olis varmasti aivan mahtava reissu!! Siis hei placebo ja vielä Englannissa!!!!! Iso konsertti isolla areenalla, ihan kuin siloin R.E.Missä... vau...... Ja reissuun ilman perhettä;). Ja varmasti aika uniikkitilaisuus. Mä vaan tiedän, että jos mä lähen, mä voivottelen ja jos mä ne lähe, mä voivottelen myös. Ja kun on vaan tää päivä aikaa päättää, liput tulee myyntiin huomenna!! Ei saa ees sitä maagista yhden yön pohdinta-aikaa. (se nukuttu tai "nukuttu" yö aina selventää. Toi on fakta) Mitä minä teen? Tai no, jos joku kommentoi, se tulee liian myöhään, olen silloin kun tätä seuraavan kerran luen jo päätökseni tehnyt.

Pitäis yrittää pohtia ite, ei antaa vanhempien mielipiteen tai kaverin innon vaikuttaa. Entäs jos placebo tuleekin suomeen jo ens kesänä? Lentoihin menee kuitekin se satanen, ja lentokentällekkin on jotenkin siirryttävä ja jossain on nukuttava (en nuku lontoossa kadulla!!) ja jotain on syötävä. Ja kyllähän mä säästän, koko ajan. Mutta tohon menis huomattavan suuri summa näistä omalla mielenterveydellä, hiellä ja jopa verellä ansaituista rahoista. Ainiin muuten, oon au pairina Englannissa, jos joku ihmettelee... Miks ei se kaveri nyt tule meseen ja miks ei vanhemmat kerro kantojaan!!!!

pyhyhyy...................................................... haluun vastauksia!!! kun eka tää kuulosti just selvältä, tietty lähen. Mutta nyt oon ihan kahden vaiheilla. Kun ei voi perua, kumpaan tahansa päätyykin! apua.