Host isä on ***** ihminen, se on niin vihainen koko ajan. Mutta tosta riittäis uutta juttua joka päivä ja aina vaan, eikä mikään koskaan muutu kun pahemmaksi eli skippan tuon. Mutta niinkun toivottavasti olen jo aiemmin sanonut, tuo ihminen on niin kaksijakoinen, tällä hetkellä se on huippu tyyppi!!! Talo muuttuu terveelliseksi!!!!!!!!!!!!!! Jiihaa!!!!

Vihdoin tämä talo tyhjenee roskaruuasta, vihdoin!! Tänään toi äiti kävi waitrosessa ostaaa noin kymmenen ostoskassia terveellistä ruokaa ja just äsken karkkikaapin sisältö tyhjennettiin roskikseen ja herkkukaappi muuttuu kuuelma pikkuhiljaa kulutuksen mukaan paremmaksi. Minulle annettiin iso pussi suklaapatukoita, cool=). Vielä pari viikkoo sitten olisin ahminu ne heti, nyt ne on kaapissa, ei tee ees mieli. ennen kaapista löyty noin neljää erilajia suklaapatukoita isossa laarissa, niin ettei kukaan tienny montako päivän mittaan häviää. kymmeniä minisipsipusseja, suolatikkuja, erilaisia keksejä ja vaikka mitä. Nyt ostamme teddybear vauvan sipsejä, erilaisia riisikakkuja, pähkinöitä, rusinoita jaffakeksejä jne. Mä olen ihan innoissaan, kun kaapit on täynnä kanaa, salaattia, muita vihanneksia, tervellistä tummaa leipää, jugurttia, mysliä, muroja... Minun taivas!!!!!! Tällä viikolla ei oo ollu kiusausta ottaa mitään ,mutta teidän että kyllä se taas kohta tulee. Mutta mitä väliä, jos joskus töiden lomassa syön salaa rusinoita.. uhuhuu, rebel au pair.

Pojat itki hulluna!! Tai nuorempi itki ja vanhempi raivos ja yritti dyygata karkit roskiksesta (niinkun varmaan itekkin olisin yrittäny vielä jokunen viikko sitten). Toivon niin paljon ,että noi vanhemmat jaksaa taistella lapsiaan vastaan tän asian suhteen ja toi joka päiväinen sipsin mässytys loppuu. Tietty herkkuja saa syödä, mutta esim. vaan viikonloppuna. Itelläni ei kyllä tee ees mieli. Harmittaa tää jalka ja olo tuntuu kipeeltä.. On tosi kuuma sää, hartioita kivistää enemmän kuin normaalisti (ohoh, mulla on ollu jo yli vuoden joka päivä kipeet hartiat ja ruksaa kun pyörittelen..), vähän huimaa jne.. Eikä tee ees mieli ruokaa, mutta pakkohan mun on syödä!! Eilen tein tosi hyvän kana paprika salaatin, päivällä tein lämpimiä juustovoileipiä, minä, entinen juuston vihaaja. Eli vaikka välissä söin todella epäterveellisesti täällä ,loppujen lopuks se oli hyvä: opin miten ei syödä ja nyt jo innolla puuhaan itelleni keittiövuoroo kotona suomessa.

on kyllä oikeesti aika ei häävi olo.. En tule taas kipeeks, mä oon koko ajan!!!!!!!!!!!!! En ees muista montako kertaa oon jo ollu täällä kipeenä.. Kurjaa. Haluisin niin ihanan viikonlopun: nukkua kunnolla (vähän mulla on mustat silmänaluset), kattoo leffoja ja käydä lontoossa. Nyt pelkkä pystyynnousu etoo. kivat.