Oon nyt jo jonkinaikaa ollu painoltani ja mahan ulkonäöltänu just sellanen kun haluisinkin olla ja vielä ilman suurempaa työtä. KUn ennen mulla oli paha tapa aina mässytellä keksejä, karkkeja jne työnlomassa tuolta herkkukaapista, minne mulla kuuelma on vapaat kädet. Pahin on kuitenkin poikien aamupalan teko: rakastan vaaleeta paahtoleipää ja mun pitää aina leikata kannat pois + aina niistä siististi leikatuista pähkinävoi paahtoleipä paloista jää muutama koskemattomana lautaselle. Ja ne on vielä lämpimiä kun siivoon ne pois... Ja mä vihaan heittää ruokaa roskikseen... Ja kukaan ei katso. Ja mulla tekee mieli!! Tollaset kamppailut joka aamu käyn, usein häviän. Kuhan en suklaata, sipsejä ja karkkia syö viikolla, enkä mitään työajalla. Nykyään menee sikana rahaa kun käyn aina töiden jälkeen ostaa tuuttijäätelön ja pepsi max tölkin. Tuo motivoi + pepahan on maailman halvin ulostuslääke, joten miksi ei. Tuohon vaan menee euroissa kymppi viiikossa, järkkyä! siis kyllähän se raha aina johonkin, en osaa säästää vaikka olisi kohde jita halajaisin todella paljon, mutta vaan ittensä motivoimiseen,..

Toinen paha kuoppa on iltaruuan jälkeen ja ennen lenkille menoo, syön tylsyyteeni. Tai no töissähän mä oon, mutta silittäminen on tylsää ja keksipurkki viereisessä huoneessa. Ihailen ihmisiä, jolla ei vaan tee mieli mitään herkkuja. Minulla tekee noin 10h valveillaoloajastani. En ymmärrä sitä, että ajattele muuta 15 min niin sinun ei enää tee mieli. Kun mä ajattelen karkkia vaikka koko aamupäivän töiden eli viiden tunnin ajan pötköön. huoh.

Nyt iltaruualle, perunavohveleita juustolla. Tykkään, rakastan ja vaikka mitä. Aikun suomessa löytyis niitä jostain kaupasta ja aikun äiti ostais. (hassua olla täällä ihan aikuinen ja kotona taas äidin ja isän armoilla oleva lapsi)