Tämä on nyt sitten luotu, toivottakoon että jaksan myös kirjoittaa edes joskus. Olinhan mä jo jonkin aikaa miettinyt oman blokin perustamista, mutta tänään neiti (vai rouvahan se jo alkaa olla...) kotiopettaja puuttui asiaan ja nyt sitten sain tämän tehtyä. 

Kuten huomaatte, en osaa käyttää tietokonetta yhtään. En edes tajua, miksi tämä teksti hyppää kokonaisen rivin entteriä painaessani. Turhauttavaa... Ja rumakin toi sivu on kun mikä, mitenkä sen voi vaihtaa? En oikein ymmärtänyt sivuston ohjeita, tai en jaksanyt keskittyä. Keskittymiskyky ei oo niitä mun parhaita puolia.

Vähän valju päivä on ollut, kun en oo oikein jutellu kellekään enkä ollu missään. Suomeksi sanottuna oon vaan viettäny aikaa täällä yksin, enkä matkannut Lontooseen. Olin rannalla, miten maha ja reidet ees voi olla näin valkeet, jos kädet alkaa olla jo suorastaan liian tummat. Mulla on aika halvat vaatteet tänään, vaikkei kyllä mielestäni siltä näytä: -varvassandaalit (sininen pohja ja turkooseja kukkia) ilmaislahja Glamour -lehden mukana, lehti maksoi 2£ -hame (polveenulottuva, vaaleanmyrkyn/metsän vihreä, mukavaa ohutta kangasta, rypytykset ja taskut edessä) Warehousesta 5£ -toppi (jotenkin haalea tumma turkoosi, oikeestaan topin ja hihattoman välimaastoo) Topshopista 1£ -hiuslenkki (tavallien turkoosi) Primarkista 1£ noin 20kpl. -laukku (punavalkee polka dot) Hennes & Mauriz kids 5£. Eli halvala mennään, ei Englanti aina ole kallis maa..

Silmiin särkee jo tää ruudun katsominen ja sisälläolo, vaikka talon jokainen ikkuna ja ovi taitaa olla auki. Naputtelen vielä tälleen nörtisti, eli istun sohvalla kannettava sylissäni.. Minkäs voit, kun ei oo pöytää. (brittikulttuurin inhokkipiirre nro. 1: luvataan paljon, tehdään vähän). Ehkäpä mä lähen vielä vähän ulos kävelee, mystisesti maha on taas lähtenyt kasvamaan pitkän ja ihanan laihuuden jälkeen. Syy ei oo vielä mulle selvinny, ruoka ja liikunta on pysyny samoina, samoin työ. Lohduttaudun sillä, että kolmen kuukauden päästä suomeen ja siellä alkaa taas maailman ihanin asia: hyötyliikunta.