Pää räjähtää, tekee varmaan erityisen hyvää sille, kun tätä ruutua tapitan. Auta armias, millon mulla on viimeks ollu pääkipua?? En muistanu, että se on näin hirveetä!

Olin eilen illalla tosi tosi kipeen olonen, menin nukkuu heti yheksän jälkeen ja nukuin huonosti. Aamulla oli kylmä, silmät kiilti ihan oudosti, tajuttomat mustat silmänaluset yhä, kurkku kipee ja päässä jyskyttävä tunne. Jotenkin vaan tarvoin tuon aamun läpi. Aika nopeesti itseasiassa meni. En tykkää turruttaa itteeni särkylääkkeillä, mutta täällä on vähän pakko. Sillä kyllä mulle oli heti aamulla selvillä, että mieluummin saan kooman tänään töissä, kun otan vapaapäivän ja teen muut päivät tällä viikolla jotain yheksää tuntia. Ei kiitos. Mutta kyllä tätä päätä jomottaa, ei jaksais oikein siliään auki pitää, pelottavia lasisilmiä.

Huih. Pelottavista lasisilmistä tuli mieleen tyttö, jonka kaa eilen hengailin lontoossa. Todella mukava, toi on heti alkuun sanottava. Ei oltu tavattu kun kahesti aiemmin, enkä ollu oikein sillon kunnolla tutustunu siihen. Mutta tosi ystävällinen, mun oloinen ja äärettömän sporttityttö! Mutta sen ulkonäköön (hiirvee mä!!). Se olis albiino, jos sillä olis punaset silmät. Oikeesti. Niin vaalee iho, hiukset, kulmakarvat, ripset etten oo kellään koskan nähny! Mutta ne silmät: just sellaset lasisen näköiset, eikä ne koskaan katso ihan kohti... Spooky... Mutta ai että meillä oli mukavaa. Uikkaria ei tietenkään löytynyt, päätettiin että ei englantilaiset tykkää uida, ne vaan ottaa aurinkoo. Jopa mun oman pikku suomen kotikylän "sporttikaupassa" on enemmän uikkarivalikoimaa kun oxford streetin Nike townissä. Tyhmää. Mutta tosi kivat valkeet shortsit löysin, ja vaan kolmella punnalla. Kaveri osti SIKANA urheiluvaatteita, se käy kuuelma salilla, aerobikissä ja ja nike townin hölkkäklubissa (mitä minä teen täällä landella??). Urheiluvaatteet on kyllä just parhaimpia. Hirmu kalliita vaan yleensä ja nyt kun mulla ei oo enää mitään harrastusta, ei niille oo kerrassaan mitään käyttöä. Mutta aina mä niitä himoitsen.

Huh huh. Koskee... Enää tunti, niin saa ottaa lääkettä, hurraa! ja siitä tunti nin voin alkaa silittää, tupla hurraa!!!!! Meen kyllä kasilta nukkuu ja nukun koko yön lämpimästi.