Aah, rakastan tuota laulua... Not. Mutta tuon meidän luokka kuitenkin esittää ensi torstain joulujuhlassa. Oon kyllä lkanu jo vähän innostua asiasta, voihan se olla hauskaakin. Muut luokat ei oo kuuelma vielä päätään vaivannu, eli ei sittenkään erotuta huonoimmuudellamme. Hyvä.

Nyt oon lähössä koululle, englantia. Jippiiiiiii... On siinä vaan tympee oppiaine. Ei voi muuta sanoo. Aamusta olin suunnitellu kirjottavani hissaa, paskat. Tein vaan ihan tavisläksyjä. Illalla pitäis sitten niitä vääntää, mutta myös lukee terveystietoo, kun oon kerta nyt se pommituksen kohde. Inhoja tollaset opettajat, eivät taida tajuta että koko päivä "menee pilalle" heidän takiaan. Olis ees mukava ope, mutta ei. Tai jota kaikki inhois, mutta eipä tietenkään. "Tuu tuomariks meijän viikonlopun sählymatsiin!".. "Miten se jalispeli päättykään?.."

Oon vihdoin laihtunu vähän, vähän lisää, sama suunta vaan jatkukoon. Illalla juoksemaan.