Onko jonkun kirjoitusten taso hieman laskenut? Oikeesti. Englannissa sentään kirjoitin oikeista asioista ja asioista jotkas kosketti muitakin kuin vain mua. Eli... Olenko muuttunut tylsäksi ja itsekkääksi. Mielikuvituksettomaksikinko..

Mutta tänään kouluun. ääh.. Välivuosi olissaanut jatkua ikuisuuksiin. Tai siis vastahan se alkoi, oikeesti! Ei oo kauaa aikaa. Muistan vielä ihan selvästi koulukuvauksen, jolloin asia tuli julki. aijemmin samalla aamuna olin "rynnännyt" niin kiireessä ja innostuksessa enkun opelle kertomaan, että hyvä etten ajanut kyseistä ihmistä nurin. ja syksyn "ylioppilas (itsenäisyys) juhlat ja kaikki. vika koe viikko j parhaat arvosanat ikinä!! Paitsi enkusta. Mulla taitaa sittenkin olla enkku kutonen eikä seiska niin kun oon kaikille julistanut. Kiva.. Tai siis onhan kutonen tosi huono, niin huonoo mulla ei oo ollu kun kerran bilsasta. Oikeestaan tosi noloo. Inhottaa olla noin huono jossain.

Mutta nyt mä lupaan, että jatkossa teen oikeesti töitä koulun kanssa. En tietenkään aina, eihän kukaan (eihän!?). Mutta silleen yleisesti ottaen, että musta vois käyttää sanaparia "tunnollinen oppilas". että ei jäis itsenäisten väsääminen kahteen vikaan viikkoon, ei yllättäviä läksypinoja taikka sanakokeiden vyöryä. Ei tarviis murehtia koulujuttuja, vaan jotain tärkeempää. Mutta ennenkaikkea haluisin opetella seuraamaan tunnilla! Muistan kun joskus kasilla kaveri sanoi mulle mun koko kouluopiskelun mullistavat sanat: "mä en ainakaan koskaan kuuntele tunnilla". En ollut aijemmin ees tajunnut, että noin voi tehdä. Kaiken huipentuma oli biologian ykköskurssi, jossa opin vain että viherhiukkaset antavat kasville sen värin ja niitä ei löydy eläimistä eikä ihmisistä. Oikeesti. Mutta nyt tuollainen käytös on ohi. Eilenkin luin ruotsin kielioppia ihan innoissani, eli kyllä vähän kaikesta voi innostua. (no tunnustetaan, että se oli verbien ja substanttiivien ihan peruskielioppi eli kertausta about tuhannenteen kertaan).

Tänään kykin siellä puol neljään asti ja illalla Prismaan shoppaa. Hurreih!