O ou... Mun ongelma on se, että löydän kauppoja kaikkialta ja kaikista kaupoista jotain mitä haluisin ostaa. Oon ns. aina ajatellut, että Hamlet court roadilta voi löytää vaatteita vaan jos on "vanhemman puoleinen leidi", morsian tai mies. Siksi en oo hirveesti kyseisellä ostoskadulla hengaillut, vaikka vaan noin viiden minsan kävelymatkan päässä sijaitsee. Mutta eilen host mama kantoi kotiin yhen kivan teepussejen säilytyspurkin ja hehkutti kauppaa, josta oli sen ostanut ja suositteli pistäytymään joku päivä.

Tänään sitten töiden jälkeen (jee!!! Viikonloppu ja Lontoo!! Tai no onhan toi ilta vielä tossa, mutta aika iisejä noi perjantai illat, kun on yleensä ähän silittämistä ja mama ei oo kotona->laiskottelua.. tai siis "leppoisaan tahtiin työskentelyä") vaihdoin vapaalle (täällä voi yhä käyttää kesävaatteita. Esim. tänään mulla on muinoin äitin Saksasta ostama vihree polvipituinen kuviohame ja keltainen ja valkee toppi päällekkäin ja ihanat moniväri balleriinani.) (hetkinen.. Ei pitäis kirjottaa näin pitkiä sulkukommentteja, sillä ei meinaa oikein ajatuspysyä mukana: "tänään sitten öiden jälkeen vaihdoin vapaalle." hei haloo, eikös tuo oo itsestäänselvyys...) j läksin hamletille. En tiennyt sen kaupan nimee, joten piti kaikki näyteikkunat tosi tarkkaan kyylätä ja vielä molemmin puolin leveetä katua. Ja hemmetti, tuo katuhan on täynnä kultakimpaleita! Viihtyisän näköisiä kahviloita, pitsapaikkoja (joista oon käyny vaan yhessä), muita ravintoloita, korttikauppoja, lahjatavara liikkeitä, no tuhat noita yllämainituille ihmisryhmille suunnattuja liikkeitä, mutta myös hirmuinen määrä hyviä kirppiksiä. siis vau. Ja löytyihän se maman mainostama kauppakin sieltä. Ihana kauppa olikin.

Joten päivänä jona minun ei pitänyt ostaa mitään, ostin: -1l pepsi maxia from tesco expres -söpön kangaskukkahiuslenkin siitä teepurnukkakaupasta -*...piip...* kotiopettajatarelle samaisesta kaupasta -calorie counter from oxfam (kirppis)

Errr... Mistä johtuu että isosiskolle löytäis vaikka mitä, mutta kaikkien muiden tulijaisten kaa mulla on stressiä (lievää). Tai siis tässä maassa ja suomessakin, niin ja jopa ranskassa ja kanarialla, mä ajattelen koko ajan kauppoja kierrellessä: "aikun tuo on siskon näköinen", "Ton sisko ostais varmasti", "hei, tuohan kävis just hyvin siihen sen telkkarin viereisen lipaston päälle", "cool, toi paita on kuin suunniteltu siskolle" jne.... Löytäisin sille enemmän kamaa kun itelleni ja kavereille yhteensä. Mutta muihin ostoksiin. Toi kaloriopus on kyllä löytö. Se on taskukokoa ja makso vaan 2£!! Eikö oo kun neljä vuotta vanha painos ja tosi selkeetä kieltä. +se ei oo kenenkään ravitsemusterapeutin tai muun terveysgurun oma kirja, vaan se on tavallaan yhteenveto kaikesta, vähän niinkuin joku terveystiedon kirja. Jag tycker... Ja tulee just tarpeeseen, kun oonkin pudottamassa painoo vähän. Hyvin on menny, mutta tänään iski perjantain kirous ja söin sellasia mini rusina"pulla"tankoja jotain puol rasiaa... eeh... Mutta minkä kerttu ahmii, sen pepsi max huuhtelee. Hyvä motto. Mutta oikeesti, kyllä mä oon tsempannu tosi kovasti. Ei ruokailujen välisiä naposteluja eikä suklaata/muuta p*sk** (=D)viikolla. Kyllä tämä tästä, yleensä neljä päivä menee aina hyvin , mutta sitten alkaa huomata mahassa pieniä laihtumisen merkkejä ja sillon meinaa repsahtaa, niinkun mä tänään. Mutta otin sen takasin lounaassa ja vähän rokotan illallistakin.

Mutta laihtumista haittaa tää jalka. Tyhmä jalka, polvi paremminkin. siihen vaan vihloo niin..... Tai se tuntu on sama, kun tiedät kun joskus vaan alkaa yks kaks just polvesta tai sisäreidestä kiristää ja liikkumisesta tulee jäykempää ja kolottaa, mutta pitää vaan tehhä jonkinlainen vastavenytys tai esim. polven tapauksessa jämäkkä ilmapotku niin se *naps* kipu häviää ja jalka on normaali. Mutta mulla on nyt ollut toi viikon..... Ei se esim. juostessa satu, eikö kävellessäkään tai rappusissa. Pikemminkin jos makaa vaikka kyljellään ja tää kipee jalka on se ylempi eli "roikkuva" jalka. Tai jos pidän jalkaa 90 asteen kulmassa, kuten nyt kun reidet on mun kirjoituspöytä. Ush..

Nyt kuitenkin viikonloppu humuun! unohdan tulijaiset ja muut, tänä viikonloppuna ajattelen vaan itseeni ja omia ostoksiani. (itsekäs, itsekkäämpi, mä kaiken aikaa...)